Nazliiiii Acilll yardım eder misiniz? 20 günlül bebegim doğdugundan beri kabız. İlk sadece mama veriyordum şimdi ise anne sütü+mama ve kabızlığı geçmiyor. Neler yapabilirim?
Elvn94 Nazliiiii ah ah ne cekyorm den3mdgm mama denemedgm yontm kalmadi canm zeytnyagi kullnablrsn mamasni degstreblrsn ne kullnyosn su veriyo msn vermyosan her mamadan sbra ver
Melikeakiner Mamasına az zeytinyağı ekleyin, birde kabızlığa iyi gelen aptamil conformil veya bebelac gold nutrikonfor var.Bu mamalar gaz ve kabızlığa iyi geliyor bunlardan verin.
Nazliiiii Elvn94 daha çok küçük diye vermiyorum su canım. Ne yapacagımı bilemiyorum bende. Sen veriyor musun su?
Elvn94 Bn aptamil conformil kullndm canm bze gaz yaoti yeni mavi kutu var oda iyi ama doyurmyr sanki surekli iciyor smdi bebelac gold nutricobfr kullncam bakalim nasl iyi gelcekmi bi mama tuttramadm ya