Minikpanda12
Park hastanesinde Veli bey vardı, oğlum 3 aylıkken gitmiştik ve ilgisinden/bilgisinden çok memnun kalmıştım, bir sonraki ay gittiğimizde o ay yenidoğan servisine bakıyordu, zaten sonra tayinimiz çıktı.
Eğer hâlâ oradaysa şiddetle tavsiye ederim.