Arzu_Rahimova hemde baya kusuyor.2ay 8gunluk yidikden 5dk ve ya 10dk sonra kusuyor ve ya kakasini yapiyor yine acikiyor.boyle durumda olan varmi?
deletedmom2200 Arzu_Rahimova acaba fazla mı veriyorsunuz ? Ya da başka bişe olabilir aşırı mu kusuyor ?
Linakaya Arzu_Rahimova kaka yaparken ıkınıyorsa basınctan kusuyordur ama kaka yapmadığı zamanda kusuyorsa doktra danısın derim
ALPASLANINannesi Fazlasini cikariyordur canim abartili bir kusma degilse benim bebegim de kusuyor mamadan sonra ama fazla yerse kakasini da cogunlukla yerken yapiyor