Sznmre bu neyden kaynaklanıyor birde biliyor musun , alım gücü. Şöyle burda 250 euro değerli bir para . Etin kilosunun 10 euro, benzinin kilosunun 1,50 euro olduğu, yağın kilosunun 1,10 euro olduğu Bi yerde sac boyatmak için 250 euro vermek insanlara ağır ve çok geliyor . Çünkü 250 euro ya çok şey alabilir, çok şey yapabilirsin almanya da . O yüzden fiyat çok geliyor. Ben de mesela saçlarımı kızıla boyatacktim 300 euro istedi kuaför bende , dedim 300 euro sana vereceğime 150 euro ya turkiyeye ucak bileti alıp giderim , 100 euroya saçımı yaptırım, üstüne bir de tatil yapmış olurum dedim . Öyle de yaptım 😆😆