tugcedefnehsyn Ben de 1 haftalık anneyim, tam da bu yazdığınız sorunları yaşıyorum. Emzirirken diğer göğsüme mochi pompa takıyorum, günde 2-3 defa da elektrikli pompa ile sağım yapıyorum ve mastit olcam diye ödüm kopuyor. Bebeğim emerken tazyikli geldiği için boğazına kaçıyor, sonra panik hali. Zaten bazen o kadar çok şişiyor ağrı yapıyor ki… Gerçekten sütün gelmemesi kadar bu durum de zor bir durummuş. Emzirme danışmanı bir arkadaşım var ona danıştım ne yapmalıyım, nasıl bir yol izlemeliyim diye. Dönüş yapsın sizinle de paylaşırım. Allah hiçbirimizi zora düşürmesin, yavrularımızla güzel günler yaşamayı nasip etsin inşaAllah. 🥰