Merhaba anneler, sizlere bir sorum olucaktı. Doğum süreciniz nasıldı? İyileşmek ne kadar sürdü? Dikişleriniz ne durumdaydı? Normal doğumdan sonra kaç dikiş oldu, nasıl geçt ne kadar aürdü? Eski halinize dönebildiniz mi?
Normal doğumun zor olduğunu, eski halinize dönemediğini vajinanın sarktığını bozulduğunu dikişlerin acıdığını bir sürü şey duydum. Siz nasıl doğum yaptınız? Henüz doğum yapmadım. Bilgi almak için yazıyorum doğum şeklimde belli değil. 25. Haftama girmeye 2 gün kaldı. Ufaktan bir doğum telaşı sardı beni. Lütfen beni aydınlatır mısınız 🙏🏻 normal doğumun hiç ağrısı sızısı yok hemen ayaktasın sanıyordum...