kızımın hep asilari özel hastane de yapıldı.
şimdi e nabizdan baktım 6.ay sonunda KPA aşısı 3.doz olmalıymış ama yapılmamış ebeye yazdım sağlık ocağında ki bakıp arayacağım seni ddi int bakıyorum bazı doktorlar 2 4 ve 12 ay diyor bazıları 2 4 6 ay diyor kafam karıştı saati bekliyorum hastaneyi de arayacağım sizlerin ki nasıl ? ne zaman yapıldı