Kizlar oğlum 11 ay 10 günlük. Nerdeyse iki üç aydır geceleri sürekli sürekli uyaniyor. Su iki uc haftadir da uykusunda dönüyor dönüyor dönüyor kendini uyandırıyor yatakta oturuyor 😭 iki üç gündür de kalkiyor iki üç saat geri uyumuyor. Öğretmenim sabah 6 bucukta kalkiyorum artık uykusuzluktan o kadar gergin o kadar sinirliyim ki… Esime tepki veriyorum sonra da üzülüyorum. Oysaki o da kalkar bekler gece. sabahları cocuumuza o bakar. Ama o kadar kötüyüm ki üzülüyorum kendime hakim olamadığım icin de.. dogudayiz görev icin malesef baska kimsemiz yok yardim edecek. Yatıp dinleneyim.. esimle sirayla uyumaya çalışıyoruz ama ne kadar… Neden boyle sizce bı sıkıntısı mi var oğlumun? Ne yapmaliyim lutfen bana careee..