![https://imgyukle.com/i/oOJxjQ]
https://imgyukle.com/i/oOJYYR
https://imgyukle.com/i/oOJave
https://imgyukle.com/i/oOJIdc
Merhaba güzel anneler Beşiği 1 sene önce aldık . Biz çok severek kullandık fakat oda yapacağımız için satıyoruz.Beşik alttan 2 çekmecelidir. Cibinliği ve yan korumalıklarıyla birlikte verilecektir. Sadece çok küçük bir yerinde boyası çıktı ama boyayla kapatılabilir. Beşik 3 kademelidir. Sallanabilir ve sabitlenebilir özelliktedir. Tekerleklidir. Yataksızdır. Bursa içi elden teslim edilecektir.Pazarlık sünnettir. Alıcısına şimdiden hayırlı olsun .