DUAMM Oğlum 2 aylık sanki boğuluyomuşcasına nefes alıyo yatarken veya uyurken bi anda nefesini tutuyo ve çok derin nefes çekiyo geri aynı durumu yaşayan anneler varmı ilk oğlumdada aynı şeyleri yaşamıştım bu sefer yastık koymuyorum başına kafası öne doğru eğildiği için dir diye ama yastık yokkende yapîyo
BelisMelis411 DUAMM yazınızı okurken kızımın derin bir iç çekmesi peki 😂😂 ben dogdugundan beri yastık kullanmıyorum kı önerilmiyor zaten alıştım artık iç çekmelerine bunda bır sıkıntı aramıyorumda birsey mı sebep oldu böyle dusunmenıze ? Burnu tıkalı olabilir mi peki onu kontrol ediyormusunuz baska bırsey gelmıyor aklıma cunkusu
Buketpoyraz DUAMM aynısı bizdede var hemde uyanıkken bile oluyor , nefes almayı unutuyorlarmış daha kücük oldukları için hâlâ agzdan nefes almayı da bilmiyorlar , normalmiş valla bir anda nefesi alıyo kolları acıyor sanki boguluyor gibi
Leylaa_ DUAMM 5 10 an arası nefen almayı unutuyorlarmış bebekler ama yeni doğduğun oluyordu 2 aylıkken düzeldi diye hatırlıyorum eğer 10 sn fazla 20 25 sn olursa doktor o zaman tehlikeli demişti. Diğer türlüsü çok normalmiş
Momdady2021 DUAMM canım bende Çınar çok küçükken çok korkuyordum bu durumdan çıkardığı sesler hep boğuluyor gibiydi ben reflü yatağı kullandım hep ve memnunum da kusma olmadı neredeyse hiç ama sesler bi kaç ay sürüyor sonra geçiyor ama
Buketpoyraz BelisMelis411 bahsettiği şey cok farklı 😂😂 tabi her çocukta aynı değildir doktoruna söylemeli ama bebekler nefes almayı unutuyormuş bazen o yüzden bir anda boguluyor gibi oluyor maalesef oğlum da öyle yastıkla bir bağlantısı var mı bilemiyorum
DUAMM BelisMelis411 😄😄Yok canım iç çekme deyil ığğğğğ yapıyo suda uzunca nefes tutarızda çıkınca olur ya onun gibi bilemedim şuan nasıl anlatsam yani gece yatarken sesine yataktan fırlıyorum boğuluyomu yüzümü kapandı da diye
DUAMM Buketpoyraz Hahhh evet aynı öyle oluyo ciddimisin nasıl unuturmuş tövbe yarabbi gece yataktan fırlıyorum korkuyla yüzüne bişey kapandıda nefes alamıyo diye
BelisMelis411 Buketpoyraz bahsedılen sesı sımdı anladm benm kızımda aynı seyı yapıyor cok uzun surmeden toparlanıyor sukur.
BelisMelis411 DUAMM o dert bndede var kızm harıcınde hıcbır sesı duymuyorumm ona odaklı uyudugum ıcın gelip benı kesseler anlamıcam 😂 gecen ablam 3 kez basına geldım elıne dokundum uyanmadın dedı kı ben en ufak cıt sesıne uyanan bırısıyım 😂😂
Buketpoyraz DUAMM kendi kendine düzeliyor zaten ama 5 10 saniyeden fazla sürerse doktoruna yinede söyle , yakında düzelir biz 2 aylık olduk hâlâ ara ara devam ediyor
Elisaninannesi35 Aaa biz de 49 günlügüz hiç doktorumuza falan sorma gereksinimi bulmamıştim ama benim kızım da o sesi çıkartiyor ilk farkına vardigim da yataktan nasıl fırlamıştik eşimle sonra gün içinde de yapınca artık alıştığım için birşey yapmıyoruz gene bı kafamı kaldırıp bakıyorum ☺️ Gerçekten çok enteresanmis yazılanlari okuyucunca çok şaşırdım
Efeninanasi Elisaninannesi35 ben bu durum yuzunden yanımda yatırıyorum bende oyle fırladım gercı bır ıkı kere oldu ama korku gırdı içime eşimi kovdum oglumla yatıyorum gozum hep onda sureklı😀
Elisaninannesi35 Efeninanasi benimde uyku düzenim çok bozuldu 😭 kızım geceleri uyusa bile ben sabah 8-9 a kadar uyumuyorum sürekli dediğiniz gibi bakıyorum sonra eşimi işe gönderince yanıma aliyorum akşama kadar yatıriyoruz 😂