Merhaba sevgili anneler. Kizim 3ay 25gunluk. Bu aralar gece emzirirken sutum gogsumde dolu oldugu halde hemen kaynayip gelmiyor. Kizimda uykulu olup cok cekmedigi icin bi sefer süt gelmeyince sinirleniyor emmek istemiyor. Sizinde basiniza geldi mi onerileriniz varmi acaba. Ayrica acayip bi kipir kipirlik geldi eli ayagi durmuyo buyudugunden dolayi demi. Boyle hareketlenip huysuzlandigi zaman elini kulagina goturuyo kaşır gibi. Kulaginda sorun olabilirmi sizce. İlcede oldugum icin devlet hastanesinde 1doktor var baska secenegim yok o da iyi cikar insallah. Yarin bi goturcem bakalim.