Bebeğim 7.ayına girdi, doktorumuz sma mama önerdi gece uyumadan önce verin dedi 150cc 5 ölçek verdik yoğun mu geldi bilmiyorum azcık içti ve aşırı kusması oldu bir daha vermek istemiyorum ama doktorum da tekrar edin diyor. Acaba çok mu geldi cc yi düşürmek mi gerekir veya dokundu mu bebeğime, sevmemiş de olabilir. Normalde 150 cc kendi sütümü içiyor olsaydı onu bitirirdi. Muhtemelen biraz kilo alsın diye verdi. Yorumlarınız yardımcı olacaktır teşekkür ederim