annemmm2021 Günaydın kızlar gözümden sakindigim yavrum nobet geçirdi daha 6 aylık hastahanede yatıyoruz aranızda yaşayan var mı naptiniz birde dua istiyorum eden herkesten Allah razı olsun
Balkupum2505 annemmm2021 rabbim şifa versin hic kimseyi düsmanimi bile evladiyla sınamasın bende ateş nöbetindeyim 😢
annemmm2021 Balkupum2505 öyle zoruma gidiyor herseyine özen gosterirdim doğal olsun temiz olsun diye başımıza geldi sen ne kadar üstüne titresende oluyo Allahımın zoruna gitmesin bunu şükür ama iyi olsunlar tamamen
Balkupum2505 annemmm2021 ahh sorma üşütcek diye sokaga bile cikarmiyorum hava guzel olirsa anca ama yinede hasta oluyo. Buna şükür insallah iyilesirler