Arkadaşlar prima premium care kullanıyorum ama 2 gecedir çocugun her yeri ıslanıyor sinir olmaya başladım artık ben. Mi Bi yerde yanlış yapıorum gece kalkıp bütün üstünü değiştiriyoruz hem uyku kaçıyor hem üşüyüp hasta olacak die korkuyorum oğlum 25 aylık 13 kilo 6 beden bez kullanıyorum