Oykunil 2 gündür gece gündüz huysuz ve uykusuz ayrıca çok az besleniyo 30cc bazen 60 cc zorlA neden acaba çok agliyo:(
Edaaag Oykunil merhaba 🥰 bizde 53 günlüğüz. 3 gündür çok fena yediğini biraz kusuyo asla uyumuyo bütün gece ayaktayız uyanık olduğunda sürekli ağlıyo 2. Ay atağımı bilmiyorum çok zor ama 🙄
Bibebisgordumsanki Oykunil gazının çıktığına emin olun canım. Ben mama verirken bile ara verip gaz cikarip devam ediyordum o şekilde deneyin.
Oykunil Edaaag oyyy kusma bizde de var 30 cc içip nasil kusuyo ne kaliyo daha da zorlasan icmiyo gündüzde zor sut sagmam lazm sagamadm hep mama verdim dun sanki böyle böyle sütte azalıyor iyice moralim bozuluyo ve çok yorgunum
Edaaag Oykunil Kıyamam 😔 1. Aya girerkende böyle olmuştu bizim😔 biraz kiloda verdi diye hissediyorum bezinden öyle anladım ama bakalım geçicek bu günlerde 😔🙏 çok zorlama tabi midesini dahada fazla kusmasın 🙏
Elfylmzkk Oykunil biz dort gun buyuguz sizden aynı şeyleri yaşıoruz. Benmkş de uyumuyor. Kafayı yıycem. Uykuszluktan ölüorum. İki gundur uyymuyor asla
Oykunil Elfylmzkk cok zor bakıyorum forumda gecedir kez kalkıyo diyenler var ben tukendm:(( suan bile agliyo arka fonda
Oykunil Poyrazedis bebek wrabasinda denedm çiğli çığlığa agliyo beyaz gurutu hep deniyorum cidden olmayınca olmuyo:((