Gizemmm98 bizde 9aylıkken 39.4 ateş ile acile gitmiştik,yüksek ateş 2gün sürdü.ama doktor diş ateşi bukadar olmaz demişti.her ateşi dişe bağlamak biraz işin kolayına kaçmak dedi.dediği gibi de ishal başlangıcı oldu.1hafta çok kötü bir şekilde ishal olduk,ishal başlarkende böyle yüksek ateş yapar,yada influenza yani şu aralar salgın olan domuz gribi de aynı şekilde yüksek ateş yaptı bizde hemen arkasından.