Annekizz Bide alakasız olucak ama şuan 11 aylık gece belli belirsiz uyanıyor sürekli Benimde uykum ağır odasından duyamam böyle olup odasını ayıran anneler varmı?
Danerys Annekizz bilmiyorum bebeğim 6 aylık daha sallayarak uyutuyorum. Oda ayırmak da erken bizim için ama gören olursa üstte çıksın belki bir bilen yazar
BirAlparslanAnnesi Annekizz ben 7.ayda ayırdım Çok doğru bir karar olduğunu düşünüyorum.nefes alsa hissedip duyuyorum. sallamayıda 10.ayda salla dur yöntemi ile bıraktırdım netten araştırabilirsiniz
Prenses_annesi22 Annekizz vlla 10 aylıkken ayırdım odasını cok skur ben salla dur yöntemi ıle alıstırdım bıde buyudukce kendıde ıatemedı sallamak kendı yatıyor yanına yatıyorum oyle uyuyor bebegını tutup ayrı oda cok ıyı oluyor
Annekizz BirAlparslanAnnesi Ben öyle yapamıyorum ağlamadan sesini duyup uyanamam yanımdada öyle o yüzden daha erken ama sallamayı bırakamıyorum
BirAlparslanAnnesi Annekizz uykunuz baya baya ağır demekki 😐 bence birinden birini artık tercih etmelisiniz yoksa ileride çok daha sıkıntı yaşarsınız..sallamak zaten başlı başına bir eziyet🤦🏻♀️