Perşembe günü inşallah safra kesesi ameliyatı olacağım taş olduğu için safra kesem alınacak.9,5 aylık oğlum var ve emziriyorum 2 saat emmese huysuzlaşıyor.Ameliyat detaylarını çarşamba günü doktorumla konuşacağız.Biraz korkularım var acaba hemen toparlar mıyım?Oğlumu kucağıma alabilecek miyim?Hemen emzirebilecek miyim?Sütüm gider mi?Daha önce bu ameliyatı olan var mı acaba beni ne bekliyor?