Merhaba arkadaslar
Bebeğim suan 2 ay 20 günluk
İlk ay saatimi kurup her saat emziriyordum Sarılıktan dolayı cok sukur atlattık. Yıpratıcı bir süreçti benim İcin. Bebeğim 19 ekimde 3380 gr ile doğdu. 3100 gr civarına düştü. Şuan 5200 gr tartıda. Henuz doktor kontrolümüz gelmedi. Bebeğim önceleri 20-25 dk emerdi. Son Bi kaç gundur bazen 5 dk bazen 10 dk emip bırakıyor. Endise edıyorum acıkcası göğsümü sıkıyorum sütüm koyu beyaz daha var yani bana göre,, sizce bıraz daha emmesi gerekmiyor mu? 5 dk az Bi süre değil mi?
Ve emme sonlarına doğru emerken eli kolu durmuyor ve konusur gibi hafif mızırdanarak ağlar gibi yapıp meme ağzında oyalanıyor çektiğimde susuyor anlamadım meme reddi mi oluyor bu acaba? Yoksa normal mi bu durum??