Merzis merhabalar 🌸 bebeğim 3 aylıkken işe başladım. Sabah en son evden çıkmadan mutlaka emzirmeye çalışıyorum, 3 saatte bir iş yerinde sağım yapıyorum. Her iki memeyi 12-13 dakika sağım yapıyorum.. buz küpüm ve termal çantam var,iş yerinde dolabım var sağdığım sütler soğumuş oluyor eve taşıyorum termal çanta ile.. her gün çalışmadığım için ve dolap çok müsait olmadığı için ben her gün taşıyorum eve, eğer pazartesiden Cuma’ya çalışıyorsanız ve iş yerinizde dolap müsaitse buzluktw dondurup cuma günleri eve taşıyabilirsiniz.. sütünüz azalmaz merak etmeyin. Sağmayı ihmal etmeyin ama.. eğer ki buzluktw sütünüz yoksa stok yapmaya başlayın derim, siz işteyken bebeğinizin içmesi için.. geriye biberon meselesi kalıyor. Elimizden geldiğince annem kaşık biberonla besledi, biberon hep çekincem olmuştur meme reddi yapar mı diye.. göğüs pompam da milk in, çekim gücünden memnunum.. biraz zahmetli oluyor ama halledersiniz merak etmeyin ♥️ 3 aydır işte sağıyorum bakalım, nasıl devam eder süreç 😊