YagizES Sabaha karşı belim uyuşup kalıyor. Sağıma soluma donemiyorum hatta hiç kıpırdaamıyorum . sezeryan olalalı 6 ay oldu. Acaba ne zamn gecerki bu durum. Cok kotu birşey. Sizdede ayni durum varmi acaba
Nerisela YagizES 3 defa sezeryan olmuş biri olarak hiç böyle birşey yaşamadım. Bir doktora görün canım. Acaba açık kalıyor da üşütüyo musun? 🤔
Arzu_Rahimova ya bende karnim uyusuyor o acilmis yer var ya el vuyuyorum hiss etmiyorum.1de gobek kaldimi?