Yılbaşında 2 gün üst üste kuaföre gittim önlerine gri atmak için resmen beni batırdı diyebilirim yapamadı bile hiç bişey yok benzemiş yok attığım resimdekiyle aynı olmuş sonunda dayanamadm bu saate açtım yarın gri yapacam Cok güzel b*k yedim valla 😁😂😂😂😂