Arkadaşlar merhaba oğlum 20 aylık odasını ayırmayı düşünüyorum zor bı bebek değil kısa sürede alisacagini düşünüyorum gece beslenmesini kesmedim henüz. Gece 1 2kez kalkiyo ayriyeten su içmeye felan kalkiyo onlar sorun değil ilk önce gece beslenmesini kesip sonra ayiricam odasını zaten ama benim korkum şu, sabah uyanıp inip evin içinde herhangi bişey yaparsa ben duymazsam. Ne bilim mutfağa gider banyoya salona gider cama felan çıkar bişey olurda ben duymazsam kendine felan zarar verirse diye korkuyorum o yüzden odası kaç aydır hazır olduğu halde ayiramiyorm. Ayıran anneler neler yaptınız ne gibi önlemler aldınız