Oğlum 1 yaşında. İki gündür ağlayıp uyanıyor sonra da sakince etrafı izliyor. Bir yeri mi ağrıyor desem sürekli ağlar diye düşünüyorum. 1 yaş sendromu diye bişey var mı bilmiyorum. İki gecedir böyle. Sanki uykusundan uyanıyor ama geri uykuya dalamıyor gibi. Uyuyamıyorum o uyumadan. Var mı öneriniz?