Annelerim merhaba ,bebeğim 26 Ağustos doğumlu yani 4,5 aylık .sizce ne zaman tam desteksiz oturtmalıyım nasıl anlayacağım onu .kucağımda oturturken hep göğsünden yukarı kaldırırcasına destekliyorum kalçasına çok yüklenmesin diye .sizler ne yaptınız 5.ayda oturtan var ben zarar veririm diye korkuyorum