Bende de oldu kardeşimde de oldu ama bendeyken bilgisizlikten acı çektim. Özel hastanede doğum yaptıysan böyle durumlar için hastanenin destek hattı oluyo meme medipol de vardı. Kardeşim son raddeye gelince destek aldı. Ve göğüs yaraları için ayrıca bir doktora gidip ilaç aldı. Lansinoh bende de kardeşimde de işe yaramadı. Sakın gümüş kapak kullanma. Emzirdikten sonra göğüs ucunu yıka ve havalandır. Kuru kalsın. Kardeşimde tek işe yarayan göğüs kalkanı al hemen gelsin tak. Hem göğsün kuru kalır hem havalanır. Eğer evde destekçin yoksa emzirme danışmanı da tutabilirsin. Çünkğ göğsüm şiş dedin başlarda süt aşırı gelir tıkanmada olabilir. Tez zamanda şifa bul inşallah. O kalkanları al çünkü göğüs yara oldu mu 2 ay geçmez bunu kullanırsan 1 haftada iyileşirsin