Beraatyesim Bebeğim 7 aylık 5 aylıktan bu yana genelde hep koyu yeşil kokulu kaka yapıyor ve poposu yanı az mantar cıkıyor bagzen geciyor sonra tekrar cıkıyor ek gıdaya geçtik bilir tecrubeli anneler yatdımcı olurmu normal mı bu durum
Gullcann Beraatyesim Benim oğlum da 6 ay 26 günlük ek gıdaya başladığımızdan beri koyu yeşil. Çünkü artık her gıdayı yiyor birde ben demir damlasida veriyorum bence normal diye düşünüyorum. Yediklerine tepki olabilir ama genelde mantar poposunu ıslak şekilde kapatma silince havalandir canım baktin gecmiyor trosyd krem var geçiriyor
Alpereninannesiiii Bizdede aynı durum var aylığız şurda bekleyim bende krem kullandık ama sürekli sarıyor.