ebz09 gölbaşında ki doktor cem daha büyük bir hastaneye gitmesini önerdi zaten bizde memnun kalınan bir doktor arıyoruz ayrıca cem beye bir kere bende gittim gebelik şekerli hasta olduğumu söylediğim halde ağzını açıp tek kelime etmemişti allahtan başka bir yerde takipliydim ben zaten