Alyadua 2 ay 5 günlük kızım gece 1 de yatıp sabah 8 e kadar uyuyabiliyor gece uyandırmalı mıyım hala emzirmek için yoksa acıksa uyanır mıydı ?
papatyaannee Alyadua 3. Aya kadar uzmanlar uyandırılmadı diyor ben 3. Aydan sonra uyandırmamaya başladım
Nefeess Allah’ım nerde benim kız bu kadar uyuyacak o uyusun ben kalkıp sakince emzirmeye razıyım onu uyandırmadan ama nerdee bu saat olmuş uyutma derdindeyim 2 aylık bu arada