Esmerella_ tabiki. Evde meyve püresi yapmıştım yaz mevsimine gelmişti şeftali armut elma havuç bunları susuz bir şekilde tencerede kaynattım blenderdan geçirdim sıcak sıcak kavanoza koyup ters cevirdim, soğuğunca dolaba attım. Yemek yiceği zaman 1 yemek kaşığı irmiği biraz suyla küçük cezvede pişirdim. Sonra meyve püresinden bir iki yemek kaşığı ilave ettim ılınınca yedirdim.