gamze1ovec Amin canım kayinpederimin evinde kalıyoruz 2 evi var ama klima ile isiniyoruz tikandik kaldık. Mahalle çok kötü yan bahçede horoz var 24 saat ötüyor evim dubleks ee yukarı yatirsam yukarısı isinanan kadar aşağısı soğuyor çocuk aşağıda yerde yatıyor çok dertliyim su ev işi yaza kadar olsa inşallah diyorum çok bunaldım horoz gece hiç uyutmuyor artık deli oldum. Yazın kadınlar çocuklar mahallede gece 3-4 e kadar yüksek sesle konuşup bagrisiyor lar odasına geçirmek istiyorum ama bu evde olmayacak malesef inşallah biran önce olur da rahatlarim