Bugün doğdu kızım ben geldiğimde odaya gelmemişti solunum sıkıntısı çekmiş doğarken su yuttu ondan olabilr diyorlar yada ihtihap olabilir ciğerlerinde demişler 1 2 saat yanımıza getirdiler emzirdim ve hırıl hırıl ettgi için yoğun bakıma indi gene ne zaman cıkıcak belli değil kesin bişe demiyorlar süt sagın dediler ama ufak enjektöre anca geldi sütüm sagım yapıyorum ama henüz açılmadı kanallar bebegi benim gbi yogun bakıma giren oldumu solunumdan yana neden olduğunu henüz söylemiyorlar onuda anlamıs değiliz su yuttu veya ihtihap tan olabilir demişler ama intihap olsa kan testinde cıkmazmıydı ?