Bizde bir aydır aynı durumdayız iki kez doktora gittim emzirme hemşiresine gittim filan bı çok bebekte olabiliyomus geçici meme reddiymis memeye yattiginda kafasını arkaya doğru atıp ağlıyor sizde de öyle mi aşırı bı aglama öyle böyle değil ilk yirmi gün çok zorlandım çok ağladım filan uyanınca emziriyodum süpürge kurutma makinesi sesi ile emiyodu filan saatlerce aç kaldığı oldu dört saat beş saati bile gördük şimdi on gündür daha sakin ben sakinlestim önce biraz kabullendim şimdi arada da olsa tutuyo ayağımda salliyorum sersemliyo o an veriyorum hemen emiyo uykudan uyaniyo o an hemen emziriyorum bir buçuk saatte bir böyle yapıyoruz acta kalmamış oluyo düzelecek inanıyorum. Sizde pes etmeyin farklı yollar deneyin çok yorucu stresli bı durum ama baş etmek zorundayiz