4 ay oldu doğum yapalı spinal sezeryan oldum 1 aydır bacaklarımda kollarımda ağrı hissizlik var uyuyamiyorum uykuya ihtiyacim var uyuyamiyorum ağrıdan kendimi sıkıyorumm gecmiyoo kollarımda falan hissizlik var kan ilacı kullaniyorum ferrum bi işe yaramiyor ne yapmam lazım , 😩😒😩😏😬