hasretakkus yok ya sorun olmaz eşinizde yoksa onun yanında olması daha sağlıklı.bebeklere birşey olmuyor canım korkma benimkine bulaşmıştı sadece ateşlendi çok az başka hiç bişeyi yoktu geçmiş olsun bu arada bol bol su iç emziriyorsun .parol içebilirsin o beni ayakta tuttu kesinlikle baya etkisi oluyor virüse .yeşil biber falan yiyin .odanızı havalandırın .iyi beslenin ❤️