Lina_3520 Merhaba kızlar anaokuluna giden çocuğum var servisle gidiyor 15 tatil olduğu zaman da tam mı veriliyor servis ücreti yoksa 15 günlük mü nasıl yapıyorsunuz bilgi verebilir misiniz