Glcnblt canım benim bebeğim de 6 aylık, istanbulda yaşıyorum,annem tutturdu memlekete gelin yazın gezmeye diye.Memleket Samsun,esimde Samsun'un başka ilçesinden,ailesi de orada...ben düşündüm oraya gitsek bizi ordan oraya sürükleyecek,hem eşimin ailesi hem bizimkilerde kalcaz,500 kişi bebeği mıncıklayacak,bebeğim mama alıyor,ben de titizim biberon temizliği ve beslenmesinde, istediğim gibi yapamam milletin evinde.Tokata dedemlere götürecek bizi sabit bir tatil olmayacak+ millet niye emziremedin muhabbeti yapacak.Esim de arada kalacak..Gitmemeye karar verdim.Bana surat yapıyor şimdi.Diyecegim o ki öncelikle kendini ve eşini düşün her zaman,öyle karar ver.Kimse üzülmesinci olma...