Bir haftadır çok huysuzlaştı annemlerdeyim sürekli ilgileniyorlar.yürümek istiyor yürütüyoruz.emeklemeye çalışıyor tam emekleyemiyor.önceden oyuncaklarla falan oynuyordu şuan baya huysuzlandı 2 dk durmuyor sürekli farklı şeyler istiyor birde bu aralar çok sinirli çok bağırıyo ve çok aglıyo bağırarak sizinkilerde böyle mi ?Diş değil sanırım salyası falanda akmıyo.çocuk iyice mızırdak oldu