49 günlüğüz bizde 🥰 gündüz uyuduğu uykuları geceden sabaha kadar uyusa çok daha iyi olucak , çok şükür ki kolik bir bebek değil buna şükür ediyorum 🤲 40 indan sonra uyanık kalma süresi daha uzadı , etrafi seyrediyor , laf dinliyor uyumak istemiyor , uykuya tam Dalamama sorunu yaşıyoruz özellikle sabahtan öğleye kadar ama genel olarak kızım uysal bir bebek olduğu için öyle aman aman bir zorluğunu yaşamadım , gaz problemi devam ediyor ama doğduğu günden beri masaj yaparak ve ayakları karna çekme yöntemi ile gaz problemini çok çekmedik , ağızdan çıkartınca rahatlatmiyor benim kız , illa alttan da cikicak o gaz 🥰 Sonra zaten gevşeyip uyku moduna geçiş yapıyor bakıyorum ağlıyor anlıyorum zaten hemen alıyorum başlıyorum masaja sonra bacakları karna ittir çek derken rahatlatıp geri yatağına yatıriyorum uyumaya devam ediyor