Mervemasal evet canım eczaneden aldık, sağlık ocağına götürdük, hemşiremiz hemen yaptı. Ağızdan 4-5 damla şeklinde verdi, yan etkisi olmadı.
Ama eğer hayvansal süt ürünü alerjisi varsa bebeğin rota aşısı kesinlikle yapılmamalı.
alerjisi olup olmadığını şöyle anlıyoruz. 1 hafta boyunca bol bol kendimiz süt içiyoruz, günde 2-3 bardak. Bebeğimizi gözlemliyoruz vücudunda kızarıklık kabarma alerjik bir durum var mı diye... eğer varsa asla rota yaptırmıyoruz.