Birprensannesi12
Her öğünde mama sandalyesi ile yanınıza oturtun onu da, ona da ayrı bir porsiyon hazırlayın, siz yerken arada teklif edin, istemezse ısrar etmeyin.
Bir süre sonra ailece sofraya oturunca yemek yenme saati olarak benimseyip, yiyorlar.
Zaten ek gıda sürecinin öğün haline dönüşmesi 1 yaşı anca buluyor, zamanla yiyecektir, dert etmeyin. 🌸