Bebeğim 66 günlük bugün kalça ultrasonu randevusu vardı, ölçüm yapıldı hem ölçümü yapan doktor hem kendi doktorumuz çıkık olmadığını her şeyin yolunda olduğunu bebeğin gelişiminin gayet iyi ve önde olduğunu söylediler. Ancak doktorumuz “henüz kemikleri oluşmadığı için önümüzdeki ay tekrar kalça ultrasonu çektirin, kontrol amaçlı batın usg de çekilsin, paniklemeyin batını sadece kontrol için istedim” dedi.
kemiklerinin oluşmaması normal mi tekrar istemelerine takıldım ben 🤔