BenimMasalim NesliElisa ya insan 40 gün evde cidden deliriyor, markete de çıktım avmye bebeğimle e bebeğe uğramaya da gittim, kızımla parka hava almaya da çıktım. Ben de dediğiniz gibi düşünüyorum, o kadar gün hava almadan bebek de durmaz zaten 😊
NesliElisa BenimMasalim kesinlikle öyle. Arkadaşımla aynı zamanda doğum yaptım 20 gün var aramızda sadece hast. Ve sağlık ocağına gitti geldi 40 gün içinde. O öyle şeylere inanan biriymiş tabii birsey demedim sonuçta lohusaydi ama inanılmaz sıkıldı evin içinde psikolojisi bozuldu durmadan 40im çıksın gezecem diyip durdu. Bence biraz olsun nefes almak gerekiyor 😇
Bebegimm1 BenimMasalim Töbee🤭 adami gunaha sokar bu millet bebek pis mi dogduguda gusul aldiriyor bu papazlarin bebekleri suyun icine sokup cikarmasindan ne farki kaldi. kadinin 40 gun lohusa olmasini bebege nasil bağdaştirdilar bu eskiler hayret ediyorm. yeni dogan bebeklere yapilan hurafeleri dogru bulmuyrm bunlarla ugrasmak yerine keske sunnetleri yapin diye konuşsalar 🤦🏻♀️
BenimMasalim Bebegimm1 gerçekten dini bir şey sanıp da yapan o kadar insan var ki harbiden tövbe 🤭 ne sünnetler var kimsenin haberi yok ama iş şova gelince herkes her şeyi biliyor 😂
Mariposa BenimMasalim 😁aynen ya abartıyorlar o kadar da degil, benim kızım yıkanırken cisini hatta bazen kakasını yapıyordu yeni doğduğunda
Aysedemirrrrr [silindi] bunlara inanmakta onaylamakta dinden çıkma sevmedi olmayan bişeyi kabuk ettirip dini bişeymiş gibi yap diyende dinden çıkar günahtır yapmayın
BenimMasalim Aysedemirrrrr hah işte benim de derdim tam olarak bu, ama yapmayalım desem gene dinsiz ben olurum ona eminim 😂
BenimMasalim Skylifee006 ne gerek var demek bana düşmez o ne demek 🥰 ben bunun bi zorunluluk gibi görülmesi olayına aşırı takıldım, onun dışında hevesliğiniz tabii ki olabilir. ♥️ ama üzülmeyin daha bir sürü güzel anı biriktirirsiniz bebişinizle 🌸
Aysedemirrrrr BenimMasalim bırak öyle görsünler he yaptım de geç ben 40. Gün değil 41 gün yıkadım mesela sırf o güne uymıyayım diye soranlara evet yaptım falan dedim geçiştirdim
BenimMasalim Mariposa ben de yeni adet uydurdum yarın el öpmeye 40 gezisine çıkarıyorum kızımı harçlık toplayacaz, bari yapmışken kârlı çıkalım 😂
BenimMasalim NesliElisa kesinlikle size katılıyorum, en güzelini yapmışsınız. Temiz havaya, sese, gezmeye de ihtiyacı var minnoşların 🌸
kitapkurdubebeninanasi BenimMasalim bu 40 cikarma bebek için degil anne için geçerli aslında ama tabi büyüklerimiz baya batil inanclar ve hurafelerle yasadigi için bana da söylemişti 40 inda 40 tas toplamıştık suyuyla yikamistik falan. Oğlum kolikti yenidogan bebek pazartesi ve persembe yikanir öğleden sonra yikanmaz camasirlari sali günü yikanmaz esikten gecirilmez bla bla bla😬 ben böyle batillara inanmadim tabi bazen gece bile yikadigim oldu onu rahatlatmak için. Rehberim batil inanclar degil bebegimin istekleri oldu her zaman😇
BenimMasalim kitapkurdubebeninanasi aynen öyle bebiş neyi ne zaman nasıl isterse ona göre hareket ediyoruz. Hayır çocuk altına yapsa kendini batırsa “Ay olmaz gece yıkanmaz” mı diyecekler acaba merak ediyorum 😂
fn2827 BenimMasalim maksat loğusalığını atmak.dualı suda yıkanıp abdest almak loğusalıktaki depresyonları bunaltıları gidermek.bi video izlemiştim loğusalık çıkınca 2 miydi 1 miydi bir melek gelip omzuna vuruyormuş.Hadi gözün aydın güzel anne loğusalık bitti bütün günahlarından arının şuan yeniden doğmuş gibi apaksın diye.ne kadar doğru bilmiyorum ama insanın 40 çıkana kadar ölüm kapısı hep açık durdurmuş buna inanırım.loğusayken korkutma sebepleri de bu.dualı suda yıkanmak 40 uçurmak yani.
BenimMasalim fn2827 Ay onu doğumdan sonra bana da dediler ki bak tertemizsin şu an yeni doğmuş gibisin bütün günahların gitti dikkat ey bundan sonra günah işleme diye 😂 dinen 40 günle alakalı hiçbir olay ya da yapılması gereken şey yok ki nerden çıkıyor bunlar 🤷🏼♀️
kitapkurdubebeninanasi BenimMasalim diyorlar diyorlar bi kere bebegim yapmis kakasini sirtina kadar gelmis kayinvidem atletini degistirelim yarin yikayalim dedi sirti pislik içinde ama temizlemeyle geçecek gibi değildi😃 yikadim ama 3 gün söylendi😂