Benim kızım akşam 12 buçuk 1 gibi uyuyor ama sabaha kadar en az 2 3 kez kalkıyor bazen fazlada olabiliyor bu durum. Neler yapıyorsunuz bebekleriniz uyumasi için ? Veya akşamdan yatıp sabaha kadar uyuyan bebegi olan var mı aranızda 😊 nasıl başarıyorsunuz benim ki emzik ağızdan çıkınca gece pek uyumuyor illa emicek emziği. Çıkarsa ağlayarak uyanıyor geri veriyorum uyuyor bı sure daha. Dünde mesela çok güzel uyudu ilk defa. Emzigi çıkarmış gece ama dalmış baya emzik aramadı ilk defa iyicede dalmıştı uykuya ne güzel keşke hep öyle olsa