Meme desteksiz uyumayı öğretiyorum. Yani uyku eğitimi de denilebilir adına. Bu gün 4. Gün ve kendi kendine uyuyabiliyor nihayet. Tabi elim sürekli üzerinde şimdilik. Ama bir saat sonra meme için uyanıyor. Kendi kendine uyumayı iyice öğrendikten sonra tekrar uykuya döndürebilirim meme vermeden diye düşündüğüm için şimdilik veriyorum ama nasıl olacak? Ya olmazsa? Bu en zoru gibi geliyor çünkü gecenin bir yarısı meme için uyandığında ben de uykumu bölmüş olacağım, malum tahammül sınırları o saatlerde felaket… Yani kimisi suyla diyor ama benim bebeğim biberonu hep reddetti, hiç sevemedi. Emzik kullanmıyoruz, dişler çıkarken onu da bıraktı. Ay stres oldum. Uyku eğitimi veren birileri varsa, bu durumun üstesinden gelen birilerinin yardımına ihtiyacım var. 12 aylığız ve geceleri zırt bırt meme diye uyanıyor, vermemeyi denediğimde iyice uykusunu ayıyor. Bi uyandı mı da 4 saat ayakta. Bu ayrıntıları da vereyim. Nasıl bir yol izleyebilirim bilmiyorum. Uzun oldu biraz.