Serserilikiz Bugün sağlık ocağına gittim oğlumun kaydını oraya aldıracaktım bana dediki e nabizdan yapabilirsiniz giriyom olmuyor nasıl oluyor bu iş yaa
Ahsenolgun Serserilikiz e nabızdan aile hekimi değişikliğini seçiyorsunuz. Ordan kayıt olmak istediğiniz sağlık ocağını ve doktoru seçip onaylıyorsunuz
VSD-61 Serserilikiz e nabız kısmını açın ama sayfaya dikkatli bakın yada araştırın sayfada çoçuklarım kısmı olucak ordan bebeğinkini değiştirisiniz.
gocebebirbayan Serserilikiz ben e nabızdan yapamadım. Mesela 10 nolu sağlık ocağını seçmek istiyorum. Tıklayınca 75 nolu sağlık ocağından seçilebilir aile hekimleri çıkıyor. İyi de ben 10 diyorum 75 i napim. Uğraştım olmadı. Gittim sağlık ocağından yaptırdım
Serserilikiz Babykuzey bebeğim 3aylik bizim buraya daha yakını açıldı oraya gittim dedim bebegimin kaydını buraya aldırmak istiyorum dediki e nabizdan değiştirebilirsiniz
Serserilikiz VSD-61 oraya tıkladım ama söyle yaziyor diğer ebeveynlerin onayı bekleniyor yaziyor anlamadım niye öyle yazıyor ya
Babykuzey Serserilikiz kendi e nabiz hesabınıza girdiğinizde sağ üst köşede çocuklarım bölümü var, oradan değişiklik yapiliyormus
Serserilikiz Babykuzey beyefendiyi uyandırmaya çalışıyorum enabiz şifresi için uyku sersemi sinir oldum resmen ya😔
Serserilikiz Babykuzey beyefendiyi uyandırmaya çalışıyorum enabiz şifresi için uyku sersemi sinir oldum resmen ya😔
Katy Serserilikiz eğer istediginiz doktor hemsire var ise ay başını bekleyin o zaman boş oluyor. Kontenjan dolu ise baska doktor cıkar karsınıza.