babyboydoruk Kızlar oğlum 7.5 aylık ve 4 tane dişimiz de çıktı çok şükür ilk başta iki tane alttan orta dişleri çıkardı şimdide üst taraf yan dişlerimiz gelmiş 🤷♀️ Normalde ilk başta yukardaki orta dişleri gelmez mi ? 🤔
2018annesi babyboydoruk benim oglumunki de oyle geldi ucu cikarken hemn onler cikti birlikte buyuyolar
Mervee98 babyboydoruk benim oğlumda 6 aylıkken alt orta dişler geldi sonra üst yan dişler geldi arkasından orta üstler çıktı şimdi 1 yaş 1 aylık alt yanlar geliyo
Asyaefe26 babyboydoruk Benim oğlum ilk yan dişlerini çıkardı sonra alt sonra üst normal dediler ama bende sizin gibi şaşırmıştım 😊
babyboydoruk Asyaefe26 aaa gerçekten mi sizin bebiş sıralamayı baya bozmuş 🙈 benimde tuhafıma gitti oğlumun yan dişlerinin gelmesini hani resimlerde görüyoruz diş çıkarma sıralamasını onlara bakaraktan insan bi şaşırıyor yani 😬
Aylin96 babyboydoruk Ist2121 hastaneden geldiğim gün düş aldım dişime ezzaneden bant alıp yapıştırdım ama doğumdan 3 gün sonra yapabiliyorsunuz normal şekilde herhangi bir bakım yapmadım doktorum birşey söylemedi sizde hiç kırmayın girin yapın banyonuzu.😇
Asellesa babyboydoruk benim kizimda 10 aylik alt ön dısler ve ust yan disler geldi bende senin gibi biliyodum ama kime sorduysam bizimkide ilk yan geldindediler