Prensesimmmm1 8 ay 6 günlük bebeğim sürekli başını sallıyor sizinde bebekleriniz başını sallıyor mu ben artık endişelenmeye başladım hasar oluscak başında diye
hsyn Prensesimmmm1 O zamanlar sallamıstı her gun yeni bir sey keşfediyorlar oda başini sallamayi keşfetmis suan da 🤣🤣
Miray388 Prensesimmmm1 benimki de o zamanlar hep salliyordu bende endise ediyordum ama bi sure sonra bıraktı
paradise Prensesimmmm1 bununla ilgili post acmistim orayi ve yorumlari okuyabilirsiniz ben de cok korkmustum 1 yastan bildiriyorum donemsel bir surecmis. Doktorumuz demisti gayet normal diye, Korkmayin ama iciniz rahat edecekse doktorunuza bir danisin.
Prensesimmmm1 Hep_mi_uykusuz ya aslında bazen hızını alamıyor bazen unutuyor sanki ama kardeşim hadi başını salla diyo yanında baş salliyor kızımda taklitini yapıyor diyorum yapma hasar olurmuş ama dinleyen kim iice korkmaya başladım
Ask35tego 7.5 aylık yapiyor oyuna çevirdik bizde yapıyoruz , nay nay diye şarkı söylüyoruz daha hızlı sallıyor 🥲🧿 çok tatlı Ama 2 gündür yapmadı unuttu mu ki🙄sabah bı hatirlatiyim
Prensesimmmm1 Ask35tego evet evet bizimkide öyle 7.5 aylık başladı halen devam ediyor tatlı tatlı olmayada bu kadar sallaması normal mi diye düşünüyor insan bazen
Hep_mi_uykusuz Ask35tego Su sebepten sordum benim abimin kafasi sallaniyor daldiği zman baya da sallaniyor.Eger oyun amacliysa sorun yoktur ama daliyorsa kendi kendine yaouyosa bi doktor gorsun
paradise Prensesimmmm1 nasil atildigini bilmiyorum ama profilime girerseniz orda gorebilirsiniz sanirim