BelisMelis411 Merhaba kızlar yani kendimce anlatmaya calısıcam sağ gogsumun ucunda hani gogsunuzu sıkarsınız sut cıkar ya o sekılde ufak bır topurcuk var beyaz sekilde Bebegım dogdugundan beri silikonla emiyordu 1-2 aydır sılıkon kullanmıyoruz bazen ucuyla emıyor bazen tam kavrıyor mantar olsa kotu koku oluyormuş öyle bir durum yok. Cok ince bir sızı olusuyor bebegım emerken.emdikten sonrada o beyazlık bi tık büyüyor cok büyük birşey değil aslında ama .kadın doguma gidicem fakat aranızda böyle birşey yaşayan varmı onu merak ettim.
Wanderlust BelisMelis411 sut kabarcigi/ incisini tarif ediyorsunuz sanirim genel cerrah bakiyor internetten arastirin isterseniz bahsettiginiz o mu gecmis olsun
Prensesannesiiii32 Benim hamileyken çıktı onlardan. Doktora sorduğumda göğüs kendini hazırlıyor, doğum yaptıktan sonra bebeğin uzun süre emerse artar hatta o beyaz nokta dedi dediği gibi oldu bazen öyle büyüyor ki bütün göğüs ucu bembeyaz oluyor :)
BelisMelis411 Prensesannesiiii32 bende cok korktum hafıf bir acısı var değil mi benm bebegım uyku arasında cok rahat emıyor dıye o sekılde emzırıyorum aslında normal zamandada emzırıyorum tabı ama etrafa bakmaktan doyduguna cok emin olamadıgımdan 1 saat ıcınde birkaç kez emzirmeye calısıyorum hatta 😂 cok tesekkur ederım 🥰🙏
BelisMelis411 Wanderlust aaa evet baktım evet o cok tesekkurler 🥰 kadın dogumcuma mesaj atmıstım oda gel yarın bakalım demıstı ama en azından ıxım rahatladı kötü birşey değilmiş 🥰