Canım annelerim; benim oğlanın ağustostan beri doğru düzgün uyku düzeni yok. Ben öğretmenim sabahçıyım 6:30da evimden çıkıyorum annem geliyor bakmaya oğlanı, gündüz en geç
09:30da uyanıyor, öğlen 2 gibi eve geldiğimde ya uykuda oluyor ya da ben uyutuyorum. Gündüz uykularımızda hiç
sorun yok bıraksan 3 saat uyur genelde 2 saatte sınırlı tutuyorum uyandırıyorum. Sonrası bitmiyor yahu bitmiyor 😣 4de uyandığını varsayalım bizim en erken uyumamız 11oluyor. Bıktım bu düzenden artık çocuğu hırpalamaya başladım uyusun diye. Öyle zoor giryor ki
uykuya..ayağımda sallıyorum istisnasız 30 kez kalkıyor tamam uyuma diyorum ağlamaya başlıyor gerçekten sinirden ağlıyarak yazıyorum bunları. Erken kaldırın diyeceksiniz onu da denedik yine aynı düzen, erken ve zorla kalkınca resmen terör estiriyor evde sürekli beni salla uyut modunda takılıyor. Hatta 2 gün hiç gündüz uykusuna yatırmadım bana mısın demedi biz yine gece 12de uykuya girdik 😥 böyle olan var mı yada önerleriniz nelerdir gerçekten sabırsızlıkla okumak ve denemek istiyorum 🙏 ( bu arada bay night damlasını da kullandık başta uyutuyordu ama artık etkisinin olduğunu düşünmüyorum,uyutmuyor.)